Viktiga länkar

Här samlar jag viktiga länkar som inte får plats på mina övriga bloggar

Här samlar jag vad det finns om och av Smiths Vänner på nätet, del 2

Publicerad 2019-01-10 11:25:00 i Allmänt,

Renate Hansens (Steinar Hansens hustru) blogg Fremtid og håp (mötesreferat från husmöten)
 
Brunstad Christian Church' s hemsida
 
Profetiskt ord av Enoch Enough till Brunstad Christian Church, på youtube här (del 2 här). (kommentar till det hela av Enoch Enough här) (mycket viktig profetia, jag tror den kom från Gud!). Enoch Enouch är musiker, och har en youtubekanal "The ministry of EE", här
 
Vatnar - ungdommen på tur i Israel 2013, youtubefilm här. Min syster Kristine är med där! Organisert av utbryterne fra Smiths Venner. 
 
Tal av Kåre Smith (världsledare i Brunstad Christian Church): Hemmeligheten i å fölge Jesus ligger i denne utrolige sannheten (finns flera tal av Smith på youtube om man googlar)
 
Friedrich Griess hemsida (en viktig kritiker av Smiths Vänner och f.d. Smiths Vän)
 
Svensk wikipediaartikel om Smiths Vänner (har själv varit med och skrivit på den!)
 
Engelsk wikipediaartikel om Smiths Vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela